10 Ekim 2008 Cuma

Tuvaletteki Fare

Geçen gün yaşadığım bir olayı sizinle paylaşmak istiyorum. Geçen gün lavaboya girecektim. Neyse tuvaletin kapısını açtım. Bir baktım tuvaletin penceresinde 20 santimetre uzunluğunda yaklaşık 1 kilo ağırlığında bir cardon (farenin büyük boyu). Hemen tuvaletin kapısını kapadım kendi kendime düşündüm hayal mı görüyorum yoksa pencerenin ağzındaki yaratık gerçek mi diye. Sonra evde sert bir cisim aramaya koyuldum ki cardonun kafasını ezeyim. Neyse bir sopa buldum cesaretimi topladım ve tuvaletin kapısını açtım. Bir baktım ki cardon yok kaybolmuş, tuvaletin deliğinden içeri kaçmış.
Sabah uyandım ve bir çözüm aradım. Aklıma böcek ilaçlama işiyle uğraşan Mehmet abi geldi. Neyse Mehmet abinin yanına gittim ve sordum böyle böyle bu yaratıkla nasıl baş edeceğiz diye Mehmet abim:
"Yegenim canını sıkma sana bir ilaç verem onu cardonun geçebileceği yerlere koy gerisine karışma"
dedi. Talimatlar doğrultusunda ilaçlama işini yaptım. Hele bakalım bir daha öyle bir yaratık görmem umarım.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben de tuvalete kaçan fare üzerine 2 kova sıcak su ve bir şişe tuz ruhu döktüm. Sanıyorum etkili oldu