5 Temmuz 2008 Cumartesi

Haşereler halen evimde

Mayıs ayındaki hamam böceği faciasından sonra kendimce böceklere karşı önlem aldığımı bir önceki yazımda belirtmiştim..

Mayıs ayından okul kapanana kadar evimde böceklere rastlamıyordum. Okul kapandı yaz tatiline girdim. memlekete gitme zamanım gelmişti artık.. hazırlandım memlekete gittim güzel bir yaz tatilinden sonra okul açılmıştı. Okuduğum yerdeki evime geri döndüm.. ilk günler iyiydi.. haşere cinsinden yaratıklarla pek karşılaşmıyordum. Taki 6 cm boyundaki hamam böceklerinin şahını görünceye kadar.. Banyo' ya giriyodum banyoya ayak basar basmaz gördüğüm bu yaratık tüylerimi ürpertti ve bana böcek ilaçlama zamanının geldiğini anımsattı.. evin her yerini ilaçlayıp 1 gün evi kapattım tabi ben de 1 gece mecburen arkadaşlarımın yanındaydım..

Bu durum bana böcek ilaçlama işini tam olarak öğretmiş oldu. Daha sonra evde böcek falan görmedim.

Hiç yorum yok: