5 Temmuz 2008 Cumartesi

Hamam böcekleri evimde maç yapıyor

Sizinle geçen sene yaşadığım bir olayı paylaşmak istiyorum.
Aylardan Mayıs evimdeyim. (öğrenci evi) gece geç saatlere kadar ders çalısıyorum malum final zamanı. Arasıra ders çalıştığım odadan dışarı çıkıp mutfağa falan gidip birşeyler alıp geliyorum. Neyse gecenin geç saatleri olması dolayısıyla uyku hali, ders çalışmanın verdiği stres, yorgunluk...
Dalgın dalgın biir ara mutfağa gideyim dedim, tam mutfağın kapına ulaştım derken ayağımda bir ıslaklık hissettim. Ayağımın altına baktığımda ise mide bulandıran bir hamam böceğinin ayağıma yapıştığını gördüm.. Midem çok bulanmıştı...
Sabah hemen böceklerin yuvalarını aramaya koyuldum... Arayışlarım sonuç vermişti.. hamam böcekleri tezgahın altında kendilerine yuva yapmıştı.. ilk işim böcek ilaçlama şirketini arayıp, alçı almak oldu... tezgahın altını bir güzel ilaçladıktan sonra hemen alçıyla kapattım.. belli bir süre böceklerden ses soluk çıkmadı... Devamı var

Hiç yorum yok: